HOTEL SATEL
Hodnocení klientů: 9,2 z 10 ★★★★★★★★★☆
Lokalita ★★★★★★★★★☆
Zařízení hotelu ★★★★★★★★☆☆
Stravování ★★★★★★★★☆☆
Služby recepce ★★★★★★★★★★
Personál restaurace ★★★★★★★★★☆
Pokojová služba ★★★★★★★★★☆
Wellness ★★★★★★★★★★
Čistota ubytování ★★★★★★★★★★
Jak hodnotili jednotliví klienti?
Pavel hodnotí za starší pár pobyt v srpnu 2021 ★★★★★★★★★★
Klady:
Vše bylo v rámci očekávání.
Zápory:
Snad jen doporučení pro ještě lepší pocit z pokoje: vyměnit okna a vybavit WC držákem na toaletní papír
Martina hodnotí za pár ve středním věku pobyt v červenci 2020 ★★★★★★★★★★
Klady:
Přístup personálu a vedení hotelu - jsou neskutečně vstřícní a milí.
Nově zrenovované pokoje, kvalitní snídaně, chutné večeře.
Výborná poloha hotelu.
Zápory:
Šárka hodnotí pobyt v září 2019 ★★★★★★★★★☆
Klady:
Hotel byl v pohodě, snídaně taky, ale nejlepší byly samozřejmě Vysoké Tatry.
Zápory:
Aby se ubytovací poplatek městu platil na začátku pobytu, kdy má člověk ještě peníze a ne na konci, kdy je překvapený, že něco dluží a peníze už nemá.
Martina hodnotí za pár ve středním věku pobyt v červenci 2019 ★★★★★★★★★☆
Klady:
Skvělá poloha hotelu, cena za pobyt příznivá v porovnání s jinými hotely ve Vysokých Tatrách, velice příjemní recepční, v hotelu je vidět, že se stále vylepšuje interiér.
Zápory:
Jezdím do hotelu pravidelně a něco by se opravdu mohlo vylepšit nebo změnit.
Snídaně jsou bohaté, ovšem doplňování letos poněkud vázlo, bylo hodně hostů a zřejmě méně personálu.
Zrekonstruované pokoje mají oproti původním daleko méně prostoru na věci a oblečení, při týdenním pobytu je celkem problém tam vše uložit.
Co mě letos hodně zklamalo bylo placené parkování u hotelu, tuto praktiku zavedli i jiné okolní hotely, ale já to považuji jen za vytahování peněz z kapes hostů, vždyť za pobyt se platí, tak proč parkovné?
Poslední co chybí je Tatry Card - ta kartička turistům ušetří opravdu dost peněz nejen za cestovné, pojištění do hor, ale i v restauracích.
Martina hodnotí za pár ve středním věku pobyt v červenci 2018 ★★★★★★★★☆☆
Klady:
Lokalita hotelu, personál vyjma kuchaře, nádherný výhled na Tatry, balkony pro kuřáky, kvalitní a bohaté snídaně, klid.
Zápory:
Okamžitě bych vyměnila kuchaře, vloni byly večeře velmi dobré, letos jsem jídlo téměř pokaždé vrátila, nebo ho číst snědla, ale jen proto, že jsem měla hlad :-(
Martina hodnotí za pár ve středním věku pobyt v červenci 2017 ★★★★★★★★★★
Klady:
Brigádnický personál byl milý a pro stálý mám jen slova nejvyššího obdivu - v recepci byli vždy okamžitě ochotní pomoci ač v době našeho pobytu byl hotel úplně plný a od recepčních stále někdo něco potřeboval.
Při večeřích tam celou dobu našeho pobytu byly dvě stejné dívenky, které se neustále i přes únavu z každodenního pracovního vytížení usmívaly a byly vstřícné. A musím podotknout, nevím, zda se vyměnil kuchař, ale tentokrát bylo jídlo ještě chutnější než vloni.
U snídaní bylo vše průběžně a pečlivě doplňováno - nestalo se, aby něco chybělo.
Úklid na pokojích - další obrovská chvála, denně jsme byli tázáni, zda nepotřebujeme vyměnit ručníky, povlečení, denně se vysypávaly koše.
Zápory:
Možnost sezení na balkoně - chybí židličky.
Televizní programy - velmi malý výběr v češtině a slovenštině.
Bohumil hodnotí za starší pár pobyt v červnu 2017 ★★★★★★★★★☆
Klady:
Poloha hotelu, cistota , pozorny a ochotny personal
Zápory:
Jakub hodnotí za starší pár pobyt v srpnu 2016 ★★★★★★★★☆☆
Martina hodnotí za pár ve středním věku pobyt v červenci 2016 ★★★★★★★★★☆
Klady:
Stálý personál byl velmi vstřícný, milý a ochotný.
Snídaně bohaté, čisté a vkusné prostírání. Hotel ač starší je udržován.
Pokoj jsme měli klasik (nezrenovovaný) a bohatě na vše co jsme potřebovali stačil.
Výborná poloha hotelu, uprostřed mezi električkou a náměstím.
Zápory:
Brigádnický personál byl bohužel lehce k poznání, bez úsměvu, neochotný, od pohledu bylo vidět jak je práce v hotelu i prosby ubytovaných hostů obtěžují, leckdy ani nevěděl co se po nich chce a výsledkem byly zbytečné komplikace.
Málo parkovacích míst.
U polopenze byly večeře bohužel pořád stejné - respektive byl zvlášť jídelní lístek pro ubytované hosty s polopenzí, který nabízel cca 6-10 jídel, ze kterých jste si po celou dobu pobytu museli vybrat, což u týdenního pobytu a některým potravinovým omezením nebylo příjemné.
Libuše hodnotí za pár ve středním věku pobyt v únoru 2016 ★★★★★★★★★★
Klady:
Pokoj s příslušenstvím a balkonem, příznivá cena, příjemný personál.
Zápory:
Modernizovala bych trochu zařízení pokojů.